Publikationer
Konferensbidrag (sida 5 av 9)
- Ahlberg, A., Alveteg, M. & Sonesson, A. (2010). Student learning in the lab – routine demo or quality time?. Proceeding of the joint International IGIP-SEFI Annnual Conference 201, 511-512. European Association of Engineering Education.
- Brokop, S., Mårtensson, K. & Horneij, E. (2010). Using ’critical friends’ as a strategy to enhance teaching and learning within an educational program.
- Comba, V., Ossiannilsson, E., Landgren, L., Blok, R., Martins Ferreira, J. M., Kjaer, C. & Christensen, I.-M. (2010). A Benchmarking Exercise for Quality Blended Learning. A Challenge for European Universities in the 21st Century. [Host publication title missing]. EADTU.
- Holmberg, R., Larsson, M. & Svensson, P. (2010). Leadership skills and the use of conceptual models.
- Håkansson, S. (2010). Stöd i engelska till studenter vid Lunds universitet. I Enequist, G. (Red.) Rapport 2010:15 R (pp. 49-56). Högskoleverket.
- Irhammar, M., Håkansson, S. & Norén, K. (2010). Avslutande reflektioner om språk och pedagogik. I Enequist, G. (Red.) Rapport 2010:15 R (pp. 66-73). Högskoleverket.
- Larsson, M., Mårtensson, K. & Håkansson, S. (2010). Building bridges: Closing the gap between teaching practices, institutional development and educational theory.
- Mårtensson, K. (2010). Bedömning av pedagogisk kompetens på LTH.
- Mårtensson, K. (2010). Bedömning av pedagogisk kompetens på LTH. Proceedings 2010 : 6:e Pedagogiska inspirationskonferensen 15 december 2010. Lunds Tekniskas Högskola.
- Mårtensson, K. & Roxå, T. (2010). Accelerating educational development through academic leadership.
- Mårtensson, K. & Roxå, T. (2010). Leading academic teaching – a contextual approach. I Rust, C. (Red.) Improving Student Learning – For the 21st Century Learner. Oxford Brookes University.
- Olsson, K., Olsson, T. & Roxå, T. (2010). Change that matters – exploring a systemic transformation of understanding pedagogical competence.
- Ossiannilsson, E. & Landgren, L. (2010). Europeisk benchmarking av e-lärande vid Lunds universitet - syfte, resultat och rekommendationener. [Publication information missing].
- Ossiannilsson, E. & Landgren, L. (2010). International benchmarking of e-learning at Lund University, Sweden - Aims and results. [Host publication title missing]. EADTU.
- Roxå, T. & Mårtensson, K. (2010). Academic Micro Cultures: where initiatives to improve student learning are interpreted and enacted.
- Sonesson, A. & Karlsson, L. (2010). A Study Program for Doctoral Supervisors – a Vehicle for Development.
- Sonesson, A., Ahlberg, A. & Lindberg-Sand, ?. (2010). Exploring strategies for developing doctorateness: a diagnostic theory-based tool for supervisors’ self-evaluation. In S. Leshem (ordf.), Developing Doctorateness. Symposium.
- Sonesson, A., Henriksson, A.-S. & Fritz, T. (2010). En ny vetenskaplig tidskrift om lärande och undervisning inom högre utbildning.
- Ahlberg, A. & Sonesson, A. (2009). Institutional promotion of doctoral supervision and research quality.
- Ahlberg, A., Nordmark, E. & Gummesson, C. (2009). Studenters självkänsla, självständighet och kreativa delaktighet - hur kan detta befrämjas i kurser och program?. I Sonesson, A. & Amnér, G. (Red.) Proceedings Utvecklingskonferens Lunds universitet 2009 (pp. 31-31). Lednings- och kompetensutveckling/CED.
- Brodin, E., Ohlin, M. & Lindén, J. (2009). Mentorskap i forskarutbildningen: doktoranders, mentorers och handledares syn på lärande i forskarutbildningen. Proceedings Utvecklingskonferens09 Lunds universitet.
- Hedberg, M. & Larson, L. (2009). Läraktiviteter i "blended" undervisning. I Sonesson, A. & Amnér, G. (Red.) Proceedings Utvecklingskonferens Lunds universitet 2009 (pp. 89-95). Lednings- och kompetensutveckling/CED.
- Hedberg, M. & Ljungqvist, M. (2009). Användning av screencasts som stöd för förståelse av tröskelbegrepp inom högre utbildning. I Sonesson, A. & Amnér, G. (Red.) Proceedings Utvecklingskonferens Lunds universitet 2009 (pp. 96-97). Lednings- och kompetensutveckling/CED.
- Lindberg-Sand, ?. & Lindberg, V. (2009). Student assessment and quality assurance in Nordic higher education: Does educational research add to our understanding of new conditions for student assessment?.
- Lindberg-Sand, ?. & Olsson, T. (2009). Programme structures, learning outcomes, and student assessment - did the Bologna process make any difference?.